2010. január 6., szerda

Ma kipróbáltuk anya mikorra fárad el:)))

avagy egy újabb nehéz nap....
Miután Zsófikámmal fennt voltunk egész éjjel ,így nem állítanám,hogy apával kipihenten ébredtünk.Bence is sírt,szolidarításból veled kislányom.Így az egész kis Kovács család szarul aludt.:(((Azt gondolta anya na majd bizti pihentek nappal.Erre a helyzetre nagyon illik az a bizonyos ember tervez,Isten végez című közmondás.A nappalt ti kicsit másképp értelmeztétek,nálatok úgy reggel fél kilencig tartott.Aztán Bencus úgy elkezdett rúgdalni az ágyban,mint a harci ló,jelezvén,hogy most már jó lenne ha velem is foglalkozna valaki.
Persze anya fel,dumálás indul és be sem állt a szája egész nap.Zsófikát nagyon nehéz volt megnyugtatni,rettentően fájt az ínye.A lehető legrosszabb érzés egy anyának,ha látja,hogy a gyereke szenved,de nemtud rajta segíteni.Délutánra már én is majdnem sírtam vele együtt.
Aztán,hogy teljes legyen a kép apa szólt,hogy dolgoznia kell,ugyhogy éjszaka sem látjuk.Ide szívem szerint betennék egy nyelvtologatós smileyt.:(((
És íme a délutáni programok:

15.20.-tól 15.45.-ig Levegőzés

15.50. Végre eljutok addig,hogy kiszedjem a mosógépben levő ruhát,ami ott áll de.10 óta.

16.15 Jé ebédelek!Van öröm az életben!:))

16.23 Bencus úgy dönt ő kialudta magát 40 perc alatt és nincs kedve a kiságyban feküdni.

17.50-re befejezzük a fürdést és az evészetet mindkét gyerekkel.

18.30. kis dünnyögés,ágyrugdosás,nyöszörgélések után végre csönd van és csak elégedett sóhajokat hallani a szobából.

Összegzés: Utáljuk ha jön a fogunk és ügyes voltál ma is Kovács anyuka!:))))

2 megjegyzés:

  1. Kovács anyuka, te eddig is szuper voltál és az is leszel! Nekem a kórházban bizonyítottál, a gyerkőceid meg tudják, büszkék lehetnek rád!:)

    VálaszTörlés
  2. Hahó!
    Én vagyok az a Rita, akinek szintén iker babái születtek ott a SOTE II-n és a kislányom (Zsófi) is a koraszülött osztályon kezdte kis életét a hízlaldában. Próbáltam elérhetőséget keresni itt, de nem találtam. Írj nekem, ha van egy kis időd! bartus.margareta@gmail.com

    VálaszTörlés