2010. január 4., hétfő

A koraszülött osztályon...



Ki hinné el most már,hogy ti koraszülöttek voltatok?:)))
Az első 10 napban a születésetek után anya és apa is kiborult.Életünk leghosszabb 10 napja volt .Az orvosok azt mondták,nem biztos hogy megmaradtok,de én már akkor is tudtam,hogy nincs igazuk.Rengeteg energiát kaptam tőletek és ti élni akartatok.Egyre csak ügyesedtetek,már gép nélkül vettetek levegőt.Anya rengeteget beszélt hozzátok és énekeltem is.Ma is szeretitek ha énekelek:)))
Aztán át kerültünk a "hízlaldába".Nagyon csúnya szó,de itt szó szerint hízlaltak benneteket,hogy mielőbb hazamehessünk.A hízlalda a Madarász utcai gyermekkórház volt.
Koraszülött mentővel vittünk benneteket és én megígértem,hogy nénózni fogunk.Ehhez képest tombolt a Sláger rádió,amire kezetek,lábatok járt.Egy jégkrémes ládába pakoltak benneteket,na jó az igazi neve utazó inkubátor,de úgy néz ki mint egy fagyis
láda,ezen jókat mulattunk apával.És számoltuk a napokat amikor hazamehetünk.Ez a kép az első családi fotónk,a Madarász utcai kórházban készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése