2010. február 13., szombat

Előrehozott Valentin nap



Tegnap hatalmas meglepetést kaptam apától.De kezdjük az elején.Hetek óta tervezgettük már,hogy elmegyünk moziba,de egyszerűen sehogy nemtudtuk megoldani,hogy találjunk két embert akire nyugodt szívvel bízhatnánk a gyerekeinket.Aztán feljött látogatóba a fiam keresztanyja(KÖSZI ESZTI és GÉLI,hogy lehetővé tettétek ezt az estét) és egy barátnőm,mi pedig elindultunk.Egyszerűen nemtudtam kikapcsolni az anya pánik gombot.Nagyon izgultam.Mióta megszülettek(majdnem 7 hónapja) azóta nem voltunk apával kettesben sehol.Nagyon jól éreztük magunkat.Mozi előtt,kaptam egy fehér arany gyűrűt.Sírtam,nem is kicsit!:))) Ilyen gyönyörű Valentin napi ajándékot még soha nem kaptam.A gyerekek nem akartak aludni,érezték,hogy anya és apa nincs itthon,de végül győzőtt az álom.Életem egyik legszebb estéje volt,köszi apa!!!!

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Igazán nincs mit megköszönni, végre lehetett egy olyan napotok, ahol csak egymáséi voltatok,tudtatok egymásra figyelni és annyit pusziszkodni, amennyit csak kettesben lehet :))) (,mert itthon mindig a gyerekek az elsők, nem mintha nem gondolnátok rájuk minden másodpercben és az anyukájuk ne aggódna értük annyira mindig,de ilyenek a szülők,nem?!) Szóval, ha lesz időm, rám bármikor számíthattok!
    Pusszantlak benneteket:Esztike

    VálaszTörlés